Skola

Go kväll !
Här sitter man (och det är jag bog inte ensam om) och vill ha lite lov till. Varför ska det alltid gå så fort när man vill ha lov. Man sa till sig själv i början av lovet att nu ska jag slappa och ta det lugnt men istället har man gjort ännu roligare saker varje dag så att lovet har gått jätte fort...! 

Ibland känner jag att jag vill ha nästan en termin lov men då skulle man nog tröttna och man träffar ju inga roliga människor. Det är både bra och dåligt med lov, men något bra med detta lovet är att jag har gjort as roliga saker och umgåtts med dom jag gillar och jag har gjort sånt jag aldrig hinner med annars! 

Men jag har fortfarande ett leende på läpparna hoppas ni också har det :)
/ Sandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0