Äntligen !!

Hej hej !!
Idag har det varit en helt vanlig skol dag. Det har inte hänt så mycket mer än att tänka tänka och tänka ;) Jag och Diana har delat ut våra inbjudningar till våran filmkväll nu också, hoppas ni kan komma :D Efter skolan handlade jag och pappa på vårat nya Willy´s i Vara !! sen åkte vi till Expert och fixa pengar till min mobil :) När jag kom hem började jag direkt att göra iordning i mitt rum, jag kanske inte har sagt att pappa har tapetserat ?? men ja har ställt in allt igen :)

Jag ska bara säga en sak innan jag slutar:
Jag hatar folk som snackat skit om en i skolan, vrf inte komma till mig istället och säga vad jag behöver ändra på så gör jag så gott jag kan............... TACK

/ Sandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0