Feber :(

Hej !
Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte kunnit.
I fredags var jag i skolan sen var jag jag på Filmkväll utan film hos Elin ! Det var Elin och Matilda vi firade :D det var en jätte rolig kväll men jag var lite däven så jag var inte så jätte glad, jag hade ont i halsen och sen på Lärdagen när jag vakna hade jag 38 grder i feber och mådde inte så bra :( så lördagen tillbringa jag i min säng :D Nu har jag ingen feber men jag har ont i halsen och är snuvig :( men ni slipper mig inte i skolan imorgon !

/ Sandra <3


Kommentarer
juliette

gillar din blogg, läser den ibland.

men jag sitter och undrar, hur gammal är du? du ser ut som 96a 95a, själv är ja femton.

kram :)

2010-11-19 @ 17:18:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0