Höst Lov :)

Hej Hej !!
Nu är höst lovet här !! vad gött med 1 veckas ledighet :) man kan inte tro det :P
Idag har det inte hänt så mycket mer än att Stina och Helge har varit här och vi har pratat och varit ute och gått, dom har bakat m.m det har la varit roligt !!

BYLLAN om du läser det här så undrar jag om du kan hjälpa mig med bloggen och ändra tema m.m jag har fixat en fin bild att ha där uppe men jag vet ju inte riktigt hur man gör ;) Då är du ju bra på det :) <3
Tack i för hand !!

Vilken av dom här tre tycker ni att jag ska ha som fram bild på min blogg ??







Vilken tycker ni ??

/ Sandra <3


Kommentarer
Philip Andersson

Helt klart den i mitten (med bara 1 bild)

Hare gôtt /Philip

2010-11-02 @ 22:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0