Jag önskar jag inte bodde i Vara.....

Hej !
Nu kommer jag igen :P Idag önskar jag att jag inte bodde i Vara för alla som bor utanför Vara och åker buss behövde inte åka till skolan idag för bussarna var inställda :( Men vi hade en väldigt bra dag än då för att vi hade först språkval (Spanska för mig) och sen kollade vi på film (jag messade typ hela filmen) :) När vi slutade gick jag och klippte mig, sen gick jag och mamma till hemkompaniet och kollade på något att hänga upp alla mina smycken på, men det fanns inget :( sen när vi kom hem åt vi....... Sen gjorde jag SO:n, efter det gick jag till Jessica, det enda vi gjorde idag var att söka sponsorer till våran hemma tävling som är den 11 December (simtävling) :D det var många som sponsade :P

Orkar inte skriva mer
Ha det bra !!

/ Sandra ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0