Tokigt :S

Hej Hej !
Det har varit en tokig vecka och jag har inte orkat skriva. Vi hade engelska prov idag så jag har ju övat på det också ;D
Idag har jag varit i skolan som vanligt, det första vi gjorde var engelska prov det gick faktiskt bra och jag gjorde så gott jag kunde ;) sen var det invigning av matsalen på skolan, den har fått ett nytt namn och dom har gjort om den lite !! Den heter nu `Hard Roch Allè´ vi fick muffins också det var gott :) sen när skolan var slut så gick jag till sjukgymnastiken med min onda axel jag fick lite övningar att göra en gång om dagen så det gör jag nu (lr inte nu, för nu skriver jag ju) Sen har jag nästan bara suttit vid datan, det har varit lite blandade kännslor vid den idag :S

/ Sandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0