Vad är det med er ?? :O

Hej !
Ännu en dag att blogga i bloggvärlden, fast rätt så tidigt denna gången ! Har sovit hos min bror i natt och man sover ju inte lika bra borta som hemma (tycker jag i alla fall)

Igår var jag med Jessica :D Vi spelade Guitar Hero satt vid datan och snackade !! Sen kl 18.30 kom Stefan och hämtatde mig och då åkte vi till Lidköping. Vi handlade lite sen åkte vi till hemmet :P Då åt vi och kollade på IDOL. Vi åt reben, pomesfrittes, sallad m.m gott gott. Sen var det godis och TV :D Sen kl 00.00 gick jag och la mig :)

Idag vet jag inte vad vi ska göra men något jag vet är att Stefan och Stina måste vakna nu för jag är hungrig och att i eftermiddag ska jag åka hem :( :(

Sen undrar jag vrf ni inte kommenterar vilken tapet jag ska ha !! Jag vill att ni gör det !!

/ Sandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0