.......

Heej !
Idag kommer jag verkligen inte på någon rubrik.....
Har varit på prao idag och det var jätte roligt, även om jag inte fick göra så mycket, jag fick mäst kolla på och se hur dom gjorde. Men det klart dom kan ju inte låta mig som inte vet något ta ett blovprov t.ex :P Idag var jag på labb och distrikssökerskan (stavning, ska man kunna stava det?).
Håller också på med No:n här på datan, det var några VG frågor man fick leta efter svaret själv (det stog alltså inte i boken). Ja annars har dagen varit bra har gått upp och ner, åt min lunch hemma hos mormor förut. Hon tycker det är så roligt när jag kommer :)
Nu måste jag sluta, annars blir det så långt xD
/ Sandra <3
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0