Ett inlägg från lilla jag ;)

Hej alla Sandras fina läsare ! Det är jag som är Mikaela och är Sandras fina bästis !
Kan skriva lite om mig själv så ni har en aning om vem jag är iallafall:
Namn: Mikaela Bengtsson
Ålder: 13
Bor: Hökarängen, Farsta, Stockholm
Favorit person: Sandra
Favorit mat: Pannkakor
Favorit färg: Rosa
Så det var lite om mig för jag hinner inte så mycket mer nu för jag och Sandra ska snart äta, efter det ska vi till Sandras mamma och hämta pengar och sen ska vi till något ställe som jag inte vet vad det heter och göra decoupage. Nu ska jag gå och hjälpa Sandra med stekningen av pannkakor och duka.
Två låtar som jag tycker är jätte fina !:
Två riktigt fina låtar av Jason Derulo !
Ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0