Tävling imorgon :)

Hej !
Sitter här och är lite nervös för tävlingen imorgon, för det var mer än ett år sen jag tävlade. Denna tävlingen är i Götene och då kommer alla goa vänner från Falköping :D Jag ska simma 50 Bröst, rygg och frisim. Och jag tror och hoppas och vet att det kommer gå bra :) Alla kan ju inte vara lika bra på alla simsätt, så jag tävlar bara mot mig själv :)
Idag har det varit skola och vi slutade tidigt somvanligt på fredagar. Sen när jag kom hem var jag ute med Helge och sen åt jag och sen kom pappa hem och efter en timma så åkte vi till Lidköping och gick in på resia och prata om lite resor :D Vi kanske ska åka nästa år (hoppas det) !! Sen var jag inne på Bokia och köpte en stift penna, den var cool ;P Nä nu ska jag sluta skriva, vi hörs väl på Söndag, för imorgon lär jag väl inte orka skriva :P
/ Sandra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0